Powered By Blogger

måndag 3 mars 2014

I väntans tider... #Blogg100/003

...är det olidligt spännande! 
Vaknade idag och hade fått sms från dottern att de åkt till BB. Nu fick jag besked att jag är mormor till en fin flicka också! <3
Jag vill åka ditt genast, men avvaktar tills de hör av sig om vilka regler som gäller denna gången.

Annars är det som vanligt. Laddade tvättmaskinen och ska väl ta fram snabeldraken, fast jag väntar tills katterna har vaknat. De är livrädda för dammsugaren och springer i panik bara man tar fram den ur städskåpet. Så jag avvaktar... 

Väntar på att höra av fack-pampen också. Han har haft semester, vilket han hade vänligheten att upplysa om i ett mail skickat 23.26 förra söndagen. Det hjälpte tydligen att skälla på honom... Tyvärr, ska jag väl säga. Borde väl vara självklart att ens representant uppdaterar om vad som händer, även när det inte har hänt nåt?

Känner att denna dagen blir en enda lång väntan på diverse...

Maten för dagen blir spaghetti och köttfärssås. Mycket rotfrukter och champinjoner i såsen så den blir mustig och härlig. Väl värd att vänta på!

Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar