Powered By Blogger

måndag 10 mars 2014

Mysmåndag! #Blogg100

010.
Att äta frukost med sin yngsta lillasyster är ju sällsynt numera. Det gäller förvisso den andra systern också. Desto mysigare när det blir av!
Vet inte om jag vill låta henne åka härifrån idag, egentligen...

Jag väntar spänt på att höra av fack-pampen igen. Han har skött sig bra och meddelat att han är tillbaka från semestern och tyvärr fått fel uppgifter från HR-avdelningen. Någon annans papper skickades, vi har visst samma förnamn... Undrar vilket efternamn den andra har. Ordning och reda på det företaget...

Idag blir det en utflykt med mannen. Ända till banken, spännande. Inte nåt man gör varje dag, precis.

Det ska bli pasta till middag. Har tagit upp färdig köttfärssås ur frysen och jag funderar på att laga en lasagne.

Råkallt och disigt idag, så jag får ingen lust att promenera. Jag avvaktar.
Ha en fin dag, trots vädret och som vanligt; var rädd om dig och andra!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar